Yesterday…

I går stod den på hunde pasning, da min kære lille Balther var syg – så masser af hygge med ham og så blev der os lige kort tid til at kigge forbi indre by – (kan man ikk godt kalde det det her i Aa, eller er det at overdrive?)

Nå men jeg var forbi min veninde i “Det Gyldne Dådyr”, hvis der er nogen der ikke har været forbi der skal de gøre sig selv den tjeneste at ta et smut forbi – Især nu her hvor der snart er jul! – Så er der nemlig lækre honninghjerter og julebag at finde! (og julebag er jo min livret efter buffet, så jeg kommer nok til at kigge forbi derinde en del:)) Nå efter jeg havde været et smut forbi der, gik kæresten og jeg omkring Café klædeskabet, da jeg er blevet lidt afhængig af deres Pukka tea! (især den der hedder Pure!) Her skal i også kigge forbi, hvis i ikke har været der før! Her er der nemlig også rigtig hyggeligt og tilmed er der en masse sunde alternativer man kan kaste sig over – hvis man er til det… Og det er man vel engang i mellem eller det burde man:) Jeg er hvert fald helt vild med deres boller, deres sunde specielle vand, deres tea og så deres knap så sunde hindbærsnitter:)

Nå nok snik snak – her får i at se hvad jeg var hoppet i – (hader det kolde vejr, for lige meget hvad jeg hopper i fryser jeg….)

//Sko 67, Bukser Weekday, Trøje Wood Wood (havde pænt spurgt kæresten om lov…) Øreringe Det Gyldne Dådyr//

Her synes ham der kæresten så lige han skulle være rigtig sjov… Men sådan er mænd jo.. Opdagede det faktisk først da jeg lagde billederne over på computeren… Han får et “BAD” pose tilbage – for sådan er jeg bare….;)

Nu vil jeg snart smutte over til min studiegruppe, da den står på god mad og knap så god og hyggelig opgave…. Dog om kære Harry Potter så man kan da håbe der opstår lidt magi….

God aften til jer;)

Skriv et svar

