GALLA – bare ikk for mig!

Nu nærmer sig tiden, hvor flere gymnasier holder galla. Det gør mit gamle gymnasie hvert fald, så derfor tænkte jeg et lille tilbageblik på min store aften (for 5 år siden) ville være på sin plads:)

Jaa, som i kan se var det dengang sygt moderne, at være dejlig brun i november måned (hov det er det vist stadigvæk for nogen) Nå, men det var også moderne at have en fugle agtig plet i sit mørke pandehår – hmm det er da smart:)

Nå ja det er 5 år siden og jeg var altså virkelig fin – DENGANG! Synes stadig min kjole er rigtig fin og knap så flødeskumsagtig – dog ville jeg nok vælge en sort sag i dag, hvis den stod på galla. Kan huske mit ræs frem og tilbage, både Aalborg og Århus var med i min kjolejagt – men kunne ingen finde. Til sidste så jeg min kusines galla kjole hænge i skabet og det var altså liiiige den jeg ville ha. Så det blev den og så med et par sko til 200 kr. nogen gange er man altså bare heldig og var ovenud lykkelig bagefter, for jeg ike var en af dem der havde brugt 2000-4000 kr på en kjole som bare ville ende sine dage i skabet:)

Er i klar til galla, jer der skal det?

Skriv et svar

