Christmas party part no. 1

“Jeg glæder mig i denne tid;
nu falder julesneen hvid,
så ved jeg julen kommer”

Og med julen følger julefrokoster og med julefrokoster følger i mange tilfælde nyt tøj:) (Eller man har hvert fald lyst til at få en masse nyt tøj og være top jule-lækker, så kan det godt være økonomien vil noget andet… Og sådan er det desværre tit…)

Nå, men jeg vil i den næste tid komme med nogle bud på forskellige julefrokost outfits fra forskellige webshops – dette vil jeg gøre for at give lidt inspiration – og så har man vel lov at ønske…:)

Det klassiske look!

//Alle sagerne er fra TOPSHOP//
Dette look vil jeg elsker at have til f.eks familie julefrokoster – synes det har sådan lidt 50’er vibes – hvilke jeg er vild med:)

Er i klar til julefrokster? – De starter vel allerede nu? Jeg skal dog først afsted d. 3. december:)
(Hva synes i desuden om mine fine og kreative collage:))

3 thoughts on “Christmas party part no. 1

Skriv et svar

