værs’go blege hundelorte….

Den anden blev jeg bidt af en gal husmor, hvilke resulterede i at der kom gang i køkkenet. Jeg havde nemlig noget så kedeligt som et par æg der var ved at blive for gammel og så havde jeg en uimodståelig trang til søde sager (hvilke jeg har hver dag…) Nå men jeg kastede mig ud i et par projekter, nogle mere vellykket end andre! – Og her får i så præsenteret i meget U-vellykket projekt, nemlig mine turkis kyskager, som var fine lige indtil de var færdige, hvor de mest af alt lignede blege blå hundelorte….

Så en lille reminder:
La’ vær’ med at bruge opskriften her:
2 æggehvider
2 dl rørsukker

(Tror at der skal eddike i for at opnå succes, det er hvert fald min plan at prøve, da flere på nettet mener det – og ja så mener jeg det os;))

Skriv et svar

