My new pillows

Jeg har længe været helt forelsker i puderne fra Py Nord, men synes godt nok 700 kr. er lige i overkanten!!! SÅ måtte sætte kreativiteten på spil!

Først blev der syet og målt en del, det er altså ikke lige sådan at sy puder når man ingen lynlås har og vil undgå grim lukning – valgte at sy dem lige som gammeldags hovedpuder, hvor et styk går ind under det anden og dermed danner en smart lukning:)

Synes egentlig resultatet blev ret godt!
Hva synes i?

(Jeg var sådan riiiigtig godt gammel daws træt i går, det er så uretfærdigt, for bare jeg drikker en dråbe vin bliver jeg straffet dagen efter… ØV.. Men det var en sjov aften og så en efterfølgende MEGET stille dag:)) – Sorry!!!

14 thoughts on “My new pillows

  1. Ej, hvor er de altså flotte 🙂 Du er sgu da også så kreativ 😀
    Jeg har brug for et råd, smukke – jeg skal ud og spise i Aalborg med mormor og morfar, og jeg skal have ham det bette nus med. Har du nogen idéer til restauranter?

    Kram Stine

    • Takker:) Tiden er bare sjældent til det desværre:(

      Hmm.. Restauranter? Kommer an på prisklassen og hvad man er til – Jeg vil dog anbefale Propaganda, hvis man vil have en oplevelse, for det er simpelthen så lækkert (Skal selv derind på mandag til Mortens 18 års) Prisen er ca. 250 pr mans med vin vil jeg mene.

      Hvis det skal være billigere vil jeg sige nogle af restauranterne nede “ved stranden”. Der er der ofte tilbud:) Hov Rice in er også super godt – det ligger i Vesterå og er thaimad:)

      Hmm… skal nok tænke videre:)

      Smil Ditte

    • Tusind tak:)
      Min kæreste var blevet lidt træt af mit farve helved – det er hvad han kalder det!:) Så lidt mere enkel stil er vi igang med at indføre og knap så mange farver (det er hvert fald hvad jeg har lovet ham:))

      Smil Ditte

    • Det var så lidt! Jeg var også ovenud lykkelig da jeg opdagede stoffet i stof og stil, for godt nok er jeg til tider uvenner med mit dankort, men 700 kr. for en pude – Det kommer ikk til at ske:)

      Smil Ditte

Skriv et svar

