New in

Pyha, jeg har en af de dage hvor det hele føltes lidt op ad bakke. (Det kender i nok)
Dagen startede kl. 04, hvor jeg var døden nær i en drøm… Fik dog ro på igen og sov så til mit vække ur ringede og så liiiige lidt længere hvilket resulterede i stress! Ud af sengen i det første og bedste tøj – hvilke blev et par leggings (sådan nogle med fleece inden i – nogle vil måske kalde dem si underbukser, men de er altså ikk så grimme) og så en sweater + tørklæde og tilmed ingen make up. -Det sker ellers sjældent, er ikke en sminkedukke, men lidt mascara plejer at pryde mine vipper. Men gad faktisk godt være bedre til at droppe make uppen, men det er vist nemmere sagt end gjort.. (dog fik jeg overraskende nok IKKE den der “Er du syg eller meget træt?” – så helt slemt har det måske ikk været?)

Nå men min egentlige pointe med indlægget her er, at præsentere jer for et af mine yndlings bands – Florence and The Machine! – Jeg var nemlig så heldige af min kæreste netop havde købt det nye album – Hvor heldig har man lov at være:) Nu står den på hygge med the på sofaen og god musik… Måske os lidt lektier, men det er altså kun måske:)

-God mandag aften!

Skriv et svar

