interior design no. 2

Godmorgen!

Det er vist på tide med et interior design indlæg – så her kommer et godt personligt et af slagsen!

Jeg vil nemlig lige vise jer et par billeder fra to af mine veninders gamle lejlighed, som bar præg af farver! -Hvilke jeg synes giver lejligheden dejlig personlighed samt selvfølgelig gør en glad:)



Jeg er personligt ret vild med alle de finurlige ting der er sat sammen på kryds og tværs, samt den vilde farvekombination!

– Det næste interior design indlæg viser den ene af disse skønne pigers nye lejlighed. Her bliver tingene sat sammen på ny måde, hvilke jeg synes er lidt sjovt at se! – Giver en et godt billede af hvor mange muligheder selv små sager har:)

4 thoughts on “interior design no. 2

Skriv et svar

