New in

Meget snart skulle dette flotte sofabord gerne flytte ind i min stue – Jeg har så os kun ventet på det i ca. 2 mdr……. – Hov og godmorgen til jer inden jeg begynder mit “mundlort”!

Nu skal det ikke være en sviner til idé møbler, men lidt irriteret må man gerne være ikk?

Købte dette sofabord for omkring 2. mdr siden og har så gået og ventet på en opringning om det skulle være kommet… men hørte ikke så meget?! Jeg ringede derud efter 14 dage, da det var det tidsrum der først blev sagt… Så blev der sagt d. 18/11 og ja så ventede jeg videre, men da jeg så ringede derud i lørdags og fik en sød dame i røret, der sagde at det endelig var kommet og at hun beklagede at de ikk havde ringet blev jeg glad op hoppede strakt ud i bilen og afsted…. Men glæden varede kort! Da jeg kom derud og havde været forbi informationen, hvor der intet var galt – kom jeg videre til vareudlevering og det var så her der ikke rigtig skete noget. Mit sofabord var ikke på lager og ja der var vist sket en fejl…. Mig ind i butikken igen, hvor jeg fik lavet en ny bestilling og fik sagt at jeg nægtede at vente så længe igen!… Og ja nu er jeg så igen den som venter! Men håber meget snart det finder vej her hjem!

Er det ikke fint? Er helt vild med det og især det, at man kan se træet på overfladen. (I skal nok få billeder når det engang flytter ind…)

Nå ikk mere brok fra mig! Rigtig god onsdag!

4 thoughts on “New in

  1. Jeg syntes bestemt du er i din fulde ret til at være irriteret. Men hvor er det et flot bord! -og helt sikkert værd at vente på. Har iøvrigt selv en lignende historie fra selvsamme forretning, så måske man bare skal væbne sig med tålmodighed, når der handles i IdéMøbler. Tillykke med det flotte bord, håber I snart lærer hinanden nærmere at kende;)

    • Har også hørt en lignende historie et andet sted, så ja må nok give dig ret mht. tålmodigheden! Det er bare så ærgerligt, for jeg synes virkelig de har nogle fine ting i Idé Møbler! -Og kan finde tusind ting at putte ind i min lille apartment, men gider jeg vente i 2 mdr igen?…. hmm..

      Men tusind tak, nu glæder jeg mig også bare til at få det!!!!:)

      Smil Ditte

Skriv et svar

