FINALLY….

… It’s FRIDAY!! og ikke hvilken som helst fredag!

Jeg glæder mig simpelthen sådan til kl. 15.00 i dag, hvor jeg skal forbi Ulla Terkelsen café, som ligger lige midt i mit hood!! (Har ventet spændt rigtig længe)
Synes det er fantastisk med en café ude i vestbyen og ikke hvilken som helst café, men min yndlings café Ib René Cairo’s lillesøster!!!! Er sikker på det bliver et godt bekendtskab og m¨ske jeg bliver en del fattigere:) Det er nu rart, at jeg nu skal gå lidt kortere, når kæresten og jeg har vores næsten ugentlige brunch:) – Glæder mig dog til at se menu kortet, for et par Ib René Cairo klassikere vil helt sikkert falde i min smag! (Især chili hummus’en)

Min uge blev en hel del bedre, da jeg fik nyheden om åbningen igår og tilmed fik bord kl. 15.00! Og oven i hatten er der weekend, hvilke jeg har meget brug for efter en uheldig uge!!!

Ud over besøg hos Ulla Terkelsen i dag, skal jeg bruge weekenden på afslapning og fødselsdage og måske liiiidt fitness da jeg har forsømt det der motion lidt her på det sidste – Og da julen er lidt hård for mig, fordi jeg ELSKER julebag, så er det vist på tide med lidt motion inden det går løst:)

Hvis du ikke ved havd du skal lave i weekenden har jeg et par forslag:

  • Du kan og skal selvfølgelig et smut forbi Ulla Terkelsen Café!
  • Du kan kigge forbi Skråen i dag, og tjekke en lækker ældre mand ud = Poul Krebs. Hvis du mere er til skønne damer så kigger Marie Key også forbi Skråen i aften kl. 22.30 (Så er der jo tid til et par øl inden)
  • Hvis du mere er til noget smart Clubbing skal du kigge forbi Vesterå ved 22 tiden i morgen:)
  • Du kan også kigge forbi 1000 fryd og tjekke drengene ud fra “Touching Grace” i morgen.

GOD WEEKEND!!!!

Skriv et svar

