Nogle gange føler man sig altså bare som et P*******!

Billede af Michael Kvium

Der har endnu engang været rigtig stille her inde på bloggen og jeg undskylder selvfølgelig! Men hele denne weekend har været som sidste uge – bare rigtig træls! Og det hele toppede da jeg fik en F****** P- AFGIFT! (Det hedder det åbenbart, hvilke også er grunden til man IKKE får studie rabat!) Nå Men ja det var lig’ som toppen af kranse kagen på en top nedern uge og endnu et bevis på at bilen og jeg nok bare ikke helt har fundet hinanden endnu…. (Havde glemt at stille den skide P-skive, fordi jeg er vant til en automatisk + at jeg kun lige skulle købe hundemad og ja 10 minutter senere var jeg 1000 kr. fattigere! 420 for hundemad, 590 for P-afgift)

Nå ja, så fredag aften blev brugt alene hjemme med vild med dans.. feeeed fredag aften…. Nå men lørdag var jeg hvert fald frisk, så her var jeg en tur i skoven sammen med Balther, et smut forbi Café Klædeskabet for at trøste spise ovenpå en dum fredag.. Og så fik jeg købt en ny tee (skal nok vise jer den i morgen) Lørdag aften stod den på fødselsdag og ligeså gjorde søndag.. og wupti så var den weekend forbi.

I dag står den på god mad på Propaganda med familien, da min bette bror bliver 18 år – stort tillykke til dig bette:)

I må have en rigtig god mandag aften:)

Skriv et svar

