My christmas wishes… vol. 1

Sorry for den sene blogging – men er ikk helt på toppen i dag og + travlhed! Har brugt dagen på at klippe Balther (han er blevet rigtig fin!!) samt bage til min lillebrors 18 års fødselsdag…

Nå nok om det, nu er det snart jul, har jeg ladet mig fortælle – eller det har Sallings og Magasins julemagasin samt alle nisserne rundt omkring gjort mig opmærksom på. Synes tiden flyver og 1, 2, 3 så er det jul, derfor starter jeg nu med at vise jer lidt ønsker og jeg ligger ud med denne lange sag;)

Er simpelthen blevt så vild med den klassiske Stelton kande og især i de mange nye flotte farver! Jeg er især tosset med den orange, synes den er så fin!

 

Skriv et svar

