My christmas wishes… vol.2

Her får i igen lidt sager som pryder min ønskeseddel.

Er især vild med sætterkassen, som ville være perfekt hjemme hos mig, den fås både fra Neon Living og House Doctor.

Tape dispenseren er virkelig sjov og fin! Der er sikkert mange der ligesom mig synes at en køkkenrulle holder ikke er det kønneste! – Så hvorfor ikke pakke den lidt væk? Jeg synes denne røde skjuler er rigtig fin og passer til mit køkken. Knagerne er jeg også vild med, da de to knager jeg har haft hængende i min gang ikke er de flotteste i verden og den ene har os været en tur på gulvet og efterfølgende udsat for totur af Balther – så ja den er ikk så køn mere….

– Har også fået mit sofabord nu og det var virkelig værd at vente på! Det er såååå fint:)

2 thoughts on “My christmas wishes… vol.2

  1. Jeg har allerede rensdyrene og de giver virkelig en sjov effekt på en ellers kedelig væg hjemme i lejligheden. Jeg har 2 sorte hængende ved sidan af hinanden i entreen og et enkelt grønt længere nede i fordelingsgangen. Sjove detaljer, som klart er et ønske værd!

Skriv et svar

