Tea er det nye sort…

…Især når man er syg!!!

Pyha, min dyne kalder på mig – men har dog rejst mig fra sengen da vi er igang med et teater på klassen, så det er nok bedst at være her.. Men sidder bare og venter på klokken bliver 12.30, hvor jeg kan komme hjem under dynen!

Når jeg kommer hjem vil jeg kaste mig under dynen og drikke masser af tea! Jeg vil starte med at kaste mig over “pure” fra Pukka tea! Den er intet mindre end fantastisk! Den har en skøn smag af lakrids, der især er god til søde sager:)

Håber i er friske og måske endda kan komme ud i det flotte vejr:)

God mandag!!

Skriv et svar

