Ditte ala Florence Welch..

….Eller jeg drømmer bare og overvejer…

Jeg har før snakket om denne dames nye album, nu er det hendes smukke orange/røde hår jeg kaster mig over! Jeg synes simpelthen hun er så smuk og jeg ELSKER hendes hår – hvilke også er grunden til jeg går og overvejer mig selv som orange/rød håret…

Er det en dårlig idé eller hva tænker i?

Jeg har været orangehåret engang før – da jeg var 16, og der var jeg vist ikk helt klar til det, det er jo ikke fedt at skille sig ud i den alder.. Men nu er jeg lig’som blevet “gammel” så hvorfor ikk prøve noget nyt? Vil så gerne høre jeres mening:)

10 thoughts on “Ditte ala Florence Welch..

  1. Elsker også helt klart den røde farve – den er super cool.
    Dog har jeg kun hørt dårlige oplevelser med den. Eftersom du er meget blond, ville farven falme ekstrem hurtigt, og skal derfor farves op til flere gange før håret virkelig tager imod 🙂 Med mindre man vil rende rundt med candyfloss eller aflbeget-krabbe hår.. Af egen erfaring skal du desuden tænke på at farven kan give pigment, så du skal være sikker på, at du ikke vil være blond lige med det samme bagefter, da det så vil blive tis-gult.

    Så man skal i hvert fald give det en hel masse overvejelser.. 🙂 Men hvis du selv kan overskue det og ser væk fra alle minde dømmende og skræmmende ord, så synes jeg helt klart at du skal gøre det. Det ville se super coolt og anderledes ud til dit troldehår (hentyder til krøllerne i det fyldige hår), som jeg selv ønsker.. 😉

    Glæder mig til at høre hvad du finder ud af.
    Klem.

    • Hej Michelle
      Pyha kan kun give dig ret i alt hvad du skriver og også det der gør mine overvejelser så svære- hvem hulan gider at rende rundt med tisgult hår?? Og er sgu os lidt bange for jeg så kommer til at ligne endnu en Aalborg trash Girl… (arrr det mener jeg selvfølgelig ikk….) hehe hmm kan ikk helt finde ud af om det er for risci. Synes bare der trænger til at ske noget nyt? Kender du ikk godt det?;)

      Smil Ditte
      – og tak for dit lidt for gode argument;) hehe

      • Haha, det med Aalborg trash girls, kender jeg alt for godt!! 😀 Glad for at jeg ikke er den eneste med den opfattelse.

        Altså der er jo en risci for alt, især hvis man vil prøve noget nyt. Det er jo ikke spændende og anderledes at gøre, hvis man vælger den “nemme” løsning. Rødt hår ville helt klart være cool og du kan sagtens få det (tænk lige på en lækker Rihanna: http://www.handbag.com/cm/handbaguk/images/No/Rihanna-curly-hairstyle-241.jpg – du har jo allerede krøllerne)..
        Det det du skal tænke over, er, om du har tålmodighed og ikke mindst råd til at holde det ved lige, da det kan blive dyrt i den sidste ende. Forstår skam godt at du er i dilemma, rødt hår er også en gigantisk spring når man er lyshåret.

        Og mht. det med at der skal ske noget nyt: kender det mere end nogen anden! Jeg har det med at skifte frisure mindst én gang om året.. haha 😀 Så jeg har prøvet lidt af hvert. Nu er jeg bare kommet til en punkt, hvor jeg snart ikke har flere idéer. Lige nu overvejer jeg fx at få helt alm. kedeligt, langt hår, da det er ekstremt lang tid siden at jeg har haft det. Vil dog stadig beholde mig undercut (Lidt ligesom Alice Dellal)

        Håber du til bunds med din hår-situation.. Men tænk dig godt om 😉 Gå fx ind til en frisør og hør nærmere omkring det.

        Julesmil.
        http://www.fmof-dk.blogspot.com

  2. GØR DET 🙂 Jeg tror det ville være sejt til dig. Men synes du skal vælge en mere rødlig nuance end den gulerodsfarvede, du havde som 16-årige! – Selvom du var et skår! Hvis du ikke tør hoppe ud i den HELT røde, kunne du jo evt. starte med den samme farve som Florence har på det nederste billede? Den ligger ikke så langt fra din naturlige hårfarve anyways.

    Love ❤

    • Hej Ellen:)
      Har prøvet henna før og det virkede rigtig godt – måske tilmed lidt for godt da mit nye hår også var rødligt når det voksede ud… Men ja okay så slap jeg selvfølgelig for udgroning:)

      Smil Ditte

Skriv et svar

