Interior design vol.5

Endnu en forsættelse af min venindes crib:)

StuenSofaen er fra IKEA (Karlstad). Den er spækket med en blandet landhandel af puder og ikke mindst materialerne, de er lavet af. Der en velourversion fra H&M, to stk hjemmelavet af skindrester, to sorte fra IKEA, en af strik med fuglemotiver og til sidst en palietbesat fra Bali.

Bordet er ”PLM” fra HAY. Den lille gule stage er fra genbrug.

Europakortet er en fødselsdagsgave – og tilmed et aflagt fra en gammel skole, som er blevet spændt ud på en træramme.

Amagerhylden huser mine kære cupcakes. De pynter så fint. Amagerhylden er købt i genbrug og har fået et pift med gul maling – samme som vitrineskabet.

Stuen

Bogstaverne er en del af mit efternavn – og det, jeg vil navngive som et kaldenavn og ikke et kælenavn. De er lavet af træ og købt i en butik ved vestkysten. Lignende fåes i Salling.

Rammerne indholder de fineste korstingsbroderede motiver af hhv. ugler og fugle i et
forårstræ og et efterårstræ – købt i genbrug.

I min vindueskarm står disse dekorative ting. Ugle fra HouseDoctor, høj og lave hvide vaser fra IKEA, messingstager og hvid krukke med blå motiver fra genbrug, perlemors skål fra Helle K Art og farverige hæklerier fra min mors moster. Plexibakken er ligeledes fra IKEA.

Skriv et svar

