Go’ daw – uheldig igen

Der er endnu engang lidt stille herinde, og jeg beklager!!

Man siger at lykken rammer de flittige – men hva så, hvis man faktisk synes man er sådan rimelig flittig, men blot er uheldig med endnu mere uheld på?!

Havde en alt for sjov weekend med to julefrokoster – den ene med mit job og den anden med alle veninderne hjemme fra!! Der var ingen uheld fredag og det meste af lørdag, fik tilmed mandelgaven, men lørdag nat på vej i byen skulle jeg lige ned ad en trappe – og denhurtigste vej bed af sådan en er åbenbart på ryggen:( Så nu er jeg hos mine forældre da 3. Sal, hundeluftning og dårlig ryg er en ualmindelig dårlig cocktail! Måske i snart ser mig i en Nykredit reklame da jeg er rimelig – BLÅ!!!

Nå men for at visuelisere mit uheld får i her min cykel med bræk på – og nej det er ikk mit bræk….

– Håber i kan bærer over med stilheden, vender forhåbentlig snart heldigere tilbage;)

20111212-140616.jpg

Skriv et svar

