Min December so far…

Normalt er jeg i julehumør længe før december, men i år har jeg simpelthen haft så travlt med alt muligt og dermed har englene, duften af mandarin, jule sne og kager helt prellet af på mig.. Men det skal altså stoppe nu! Nu vil jeg nyde resten af december – og trappe min travlhed lidt ned – Det gamle liv kan alligevel ikke holde til alt den stress:)

Nå men lidt hygge er det blevet til, som i kan se! Især julefrokosteren med “damerne” har været et af højdepunkterne! Det er sjældent man sådan er samlet alle sammen, men det var vi i lørdags og det var så hyggeligt! De var kommet hjem fra storbyerne, lagt babyerne væk og aftenen blev brugt på name dropping (vi kommer alle fra samme by), en masse vin, god mad og højlydte grin:) Glæder mig allerede til næste gang – og der står vi altså mere stille…:)

Skriv et svar

