Et lørdagens


//Strømpebukser H&M, trøje/kjole Acne, Halskæde købt på Bali, Blazer H&M og mine sko kan jeg ikke lige huske mærket på, men de skal nok få deres eget indlæg, for de er menlig nye og jeg elsker dem//

Var hoppet i det her bette outfit, da jeg i starten af december var til min lille brors 18 års fødselsdag:) Fandt strømpebukserne i H&M og jeg er helt vild med dem og de er tilmed varme – det er altså win win og endnu mere win nu der er masser af glimmer i!

Hva står jeres weekend på?
Jeg skal til julefrokost med min “klasse” i dag og i morgen skulle jeg gerne være klar igen til noget hygge og måske et smut forbi “gaden” men lad os nu se – det kan godt være det lige er lidt for vild ungdom:)

God weekend!

Skriv et svar

