En tidlig julegave..

Da jeg var i New York for snart to år siden, blev meget af tiden brugt på at jagte Essie. (For det er jo så billigt over there…) Men Det var ikk lige sådan at finde de små lakker. Vi fandt dem dog til sidst i noget lignende apoteker og vi var ovenud lykkelige! Nogle var bedre til at styre sig end andre og den gruppe hørte jeg til – Jeg endte nemlig med at have 6 lakker med mig hjem, for andre var oppe over de 10 – 12 stykker. Dog ville jeg utrolig gerne have den meget hypede “Mint candy apple” lak med hjem, så hvert apotek på min vej blev kigget igennem – men uden held.. – Jeg måtte drage hjem uden min turkise drøm…

Men den anden dag flyttede den endelig ind hos mig! Min veninde fra studiet havde nemlig fået hendes forældre til at købe den på Jamaica og tilmed været så søde at tage den med hjem til mig! Så lige siden jeg fik den har den prydet mine negle (trods den er lidt sommer agtig) – Den er perfekt til min turkise blazer, så den lever jeg i pt…

2 thoughts on “En tidlig julegave..

Skriv et svar

