Hurtig update

Pyha sikke en morgen- har tilbragt morgenen hos frisøren, blev dog ikk orangehåret… Det var et lidt for stort skridt blev jeg enig med mig selv om! Valgte en safe one, nemlig lyst igen;) og ja så en ordentlig hjelm klipning. Man skal altid lige vænne sig lidt til det hele efter at have været forbi frisøren, synes jeg! Men er nu godt tilfreds med resultatet.

Efter frisøren nåede jeg hurtig hjem, så i noget kluns og så afsted til skole, hvor der i dag holdes kæmpe julefrokost:)

I ma have en rigtig god dag og jeg vil drikke en øl for jer;) nok ikk jer alle sammen, men et par stykker;)

Skriv et svar

