Glædelig jul!!!!

Som i nok kan se herinde er jeg smuttet på juleferie… Den næste tid vil der være stille herinde, da jeg vil bruge tiden sammen med familien og kæresten som snart smutter til udlandet igen. – Så derfor står den på masser af hygge!!

Men som en lille julegave vil jeg lige fortælle lidt om højdepunkterne i året der er gået samt hvad i kan forvente i det nye år:)

År 2011 har godt nok været en blandet fornøjelse, men alt i alt virkelig spændende! På det personlige plan er der sket meget – har været alene i et halvt år mens kæresten var på mission. I det halve nåede jeg mange ting, jeg var i praktik i Zoo, hvilke var en kæmpe oplevelse (elsker jo dyr), efter det var jeg i praktik hos tøjbutikken Streetammo, hvilke også var rigtig spændende men dog noget HELT andet en Zoo. Efter endt praktik gik jeg til en eksamen som var en fest for den velforberedte elev…;) Så eksamens skrivning og wupti så var jeg uddannet grafisk designteknolog! – Det skulle fejres så smuttede en tur forbi Bali i en måneds tid med nogle gode veninder og vendte hjem med fornyet energi og det samme gjorde min kæreste. Så startede jeg på ny uddannelse i en helt anden boldt gade end den gamle – nemlig læreruddannelsen og ja der går jeg så stadig og er faktisk ret glad for det. Hmm… Pyha et år, hvor der er sket meget og tiden er fløjet afsted!

Mht det blogmæssige er der også sket meget. I maj måned begyndte tankerne om min egen blog og i juni så “xenoglossyco.wordpress.com” for første gang dagens lys, men det var ikke så nem en flytning som jeg havde regnet med. Modekolibrien havde i en længere periode stået stille og derfor var det rigtig svært at få læserne med. – Så der skulle arbejdes ekstra hårdt:) I September startede vi platformen Modekolibrien.dk, hvor vi er 4 forskelligere bloggerne med forskellig stil. Det var rigtig spændende og det hele blev taget super imod! – Især vores tøj udsalg, som man vist godt kan kalde en succes plus rigtig hyggeligt! (vi håber på flere af sådanne arrangementer!) Og ja ellers har den ene dag taget den anden og synes at der hver dag er fremgang herinde! Hvilke jeg er HELT UTROLIG GLAD FOR!!! Elsker jeres kommentarer!!! Flere af dem og jeg ville blive endnu mere glad!

I det nye år kommer der også til at ske spændende ting! Glæder mig simpelthen sådan til at løfte sløret for alt det nye der kommer til at ske! Men kan da afsløre en lille smule – jeg hopper nemlig over på eget domæne – Skal nok gøre jer opmærksom på dette når det hele er på plads! Indtil da er der vist ikke andet at sige end:

RIGTIG GLÆDELIG JUL!!! OG ET SUPER NYTÅR!!!
Og tusind tak for i klikker forbi herinde! Det er jer, der gør det at blogge spændende!! og uden jer tror jeg ærlig talt ikk rigtig jeg gad:) SÅ endnu engang tusind tak!

One thought on “Glædelig jul!!!!

  1. Kukkuk kommer du snart tilbage? 🙂 Jeg lurer ind hver eneste dag, selvom jeg følger dig på bloglovin og ville få en besked om der, hvis du lavede indlæg. Hehe. Savner at kunne følge med.
    Vi skal snart lave noget sammen igen – vil sygt gerne komme og besøge dig i Aalborg snart igen!!

    Kram

Skriv et svar

